Олена Рибак поділилася досвідом впровадження та застосування комплаєнс-системи у реаліях українського бізнесу на семінарі «Боротьба з корупцією та контроль за дотриманням законодавчих норм»:
“З 2015 року у iC group, до якої входить iC consuleten Ukraine, діє ефективна система Сompliance Management System (CMS). Наявність цієї системи – важливий фактор для нових співробітників українського офісу, що надихає вести бізнес прозоро й чесно, особливо, беручи до уваги рівень корупції в країні.
Як же влаштована система комплаєнсу iC consulenten?
CMS охоплює всіх стейкхолдерів: співробітників, підрядників та замовників.
Головні принципи:
Відповідальна особа – комплаєнс-менеджер. Спілкуватися з ним можна двома шляхами: електронною поштою або анонімно – через форму на сайті.
Також всі співробітники iC обов’язково проходять тренінги з комплаєнсу. У договорах – з працівниками, субпідрядниками та клієнтами – передбачено розділ з комплаєнс-застереженням. Особлива увага CMS спрямована на чітке дотримання тендерних процедур”.
Трохи поділилися внутрішньою кухнею – як організовуємо роботу команди під час війни. Невеликий спойлер –…
iC consulenten Ukraine виступила технічним консультантом реконструкції житла під потреби внутрішньо переміщених осіб у Хмельницькому. Для…
Експерти компаній CES clean energy solution, iC consulenten Ukraine та Neo Eco презентували спільні рекомендації…
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: