Комплексні проекти та завдання вимагають інтегративних рішень на основі широкого спектру досвіду. Це переконання систематично характеризувало наш метод роботи.
Ми залучаємо кращих експертів до проектів. Ми враховуємо всі граничні умови і розглядаємо всі можливі альтернативи.

Цілі проекту

Бреннерський тунель є центральною частиною нової високошвидкісної гілки залізничної дороги Берлін-Палермо тапризначений, в основному, для транспортування товарів. Дослідницькі тунелі були зроблені з метою геологічної та гідрологічної розвідки та дослідження. Це попереднє дослідження допоможе мінімізувати витрати на будівництво та ризики.

Клієнт

Розташування

Австрія, Італія

Тривалість

2009 – 2015

Послуги

Вібраційний моніторинг під час будівництва

Опис проекту

Оцінка впливу Бреннерського скельного тунелю на навколишнє середовище призвела до необхідності тривалого вібраційного моніторингу під час будівництва дослідницьких тунелів. Це включає в себе розміщення приладів контролю в житлових будівлях та в чисельних установках (електростанція «Зілльшлухт», автодорожні мости, наявний тунель Австрійських федеральних залізниць, фунікулер та ін.). Дані передавались в центральну базу даних за допомогою дистанційної системи передачі даних, команда проекту мала до них доступ через інтернет-платформу.

Дані проекту

Скельний тунель
Довжина від порталу Тюльфес (об’їзна дорога Інсбрука) до Фортецце: 62,7 км та з порталу Інсбрук до Фортецце: 55 км
Повздовжній ухил: 0,4% – 0,67%

Дослідницький тунель Інсбрук– Аренталь
Дренажний тунель «Зілльшлухт»: поперечний переріз 291 м / 54 – 61 м2
Ділянка дослідницького тунелю «Інсбрук – Аренталь»: поперечний переріз –3,246 м / 26 – 30 м2

Дослідницький тунель «Аренталь– MFS (ділянка універсального призначення)»: поперечний переріз – 2,082 м / 26 – 30 м2
Тунель для під’їзду «Аренталь»: поперечний переріз –2,404 м / 77 – 101 м2
Загальна довжина порталу «Зілльшлухт– MFS»: 5,619 м.

Дослідницький тунель «Вольф»
Тунель для під’їзду «Саксен»: поперечний переріз – 1,004 м / 65 – 77 м2
Тунель для під’їзду «Вольф Зюд»: поперечний переріз – 3,450 м / 90 – 120 м2
З’єднувальний тунель «Падаштерталь»: поперечний переріз – 702 м / 85 – 92 м2
Дослідницький тунель: поперечний переріз – довжина буде визначена / 26 – 30 м2

Особливості проекту

База даних на основі інтернет-ресурсу повинна бути запрограмована спеціально під цей проект. Ця база даних відображає всі дані моніторингу, включаючи заключні вимірювання для замовника, проектувальників та підрядників. Деякі вимірювання мали бути проведені в дуже важких умовах, наприклад у наявному об’їзному тунелі Інсбрука Австрійських федеральних залізниць (АФЗ) та в установці електростанції Зілльшлухт, яка належить міській електроенергетичній компанії Інсбрука – ІКВ.

Послуги іС

Вібраційний моніторинг, звітування, консультування замовника щодо питань вібрацій, інформація для населення.

News & Publications

Останні Новини та Публікації

26 січня 2024

Експерти компаній CES clean energy solution, iC consulenten Ukraine та Neo Eco презентували спільні рекомендації…

21 листопада 2023

У Луцьку завершено реконструкцію гуртожитку, який місто виділило для заселення внутрішньо переміщених осіб. Будівля гуртожитку…

9 листопада 2023

Міжнародний тендер – це не складно. Ірина Омельяненко у матеріалі для Forbes поділилася лайфхаками, які…

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

This website uses cookies to improve your browsing experience.